„VIKUČIO“ bendruomenę sudaro: vaikai, jų šeimos, darželio personalas, pedagogikos fakulteto vaikystės pedagogikos ikimokyklinio ugdymo specialistai.

Mūsų vizija:

  • Vilniaus kolegijos pedagogikos fakulteto Vaikystės pedagogikos praktinio studentų mokymosi bazė padedanti ikimokyklinio ugdymo pedagogų rengimą grįsti šiuolaikinio vaiko poreikių pažinimu ir  į vaiką orientuotu ugdymu, tokiu būdu rengti aukštos kvalifikacijos ikimokyklinio ugdymo pedagogus;

  • vaikų, šeimų, vaikų darželio ir pedagogikos fakulteto darbuotojų ir studentų bendruomenė drauge siekianti kokybiško vaikų ugdymo(si) ir ikimokyklinio ugdymo pedagogų rengimo praktikos.

Mūsų vertybės:

  • Vaikas ir vaikystė

  • Vaiko gerovė

  • Kokybiškas vaiko ugdymas(is)

  • Pozityvus, konstruktyvus bendradarbiavimas, partneriški santykiai: vaikas-šeima-ugdymo įstaigos personalas-socialiniai partneriai

  • Tarpusavio pagarba, supratimo siekimas ir pasitikėjimas

Mūsų misija:

  • Drauge su šeima, Vaikystės pedagogikos dėstytojais bei studentais kurti palankias sąlygas kiekvieno vaiko ugdymosi poreikiams patenkinti: gerai savijautai, saviraiškai įvairioje veikloje ir sėkmingam vaiko ugdymuisi.

Veiklos kryptys ir ugdymo prioritetai:

Sieksime, kad mūsų ugdymo įstaigoje „VIKUTIS“ būtų visiems:

  • SAUGU IR PATOGU

  • GERA NUOTAIKA, ĮDOMU IR LINKSMA

Sieksime, kad kiekvienas mūsų ugdymo įstaigą lankantis vaikas augtų:

  • sveikas,

  • orus,

  • bendraujantis,

  • smalsus,

  • kuriantis,

  • sėkmingai besiugdantis.

Sieksime kurti palankias sąlyga vaikų nuo 2-jų iki 6-ių metų amžiaus kokybiškam ugdymui(si):

  • pripažįstant vaiką kaip aktyvų savo paties asmenybės kūrėją, konstruotoją;

  • pripžįstant gamtą kaip žmogaus/vaiko gyvybės, sveikatos ir darnaus ugdymosi šaltinį ir sąlygą.

  • individualizuojant ugdymo procesą, atsižvelgiant į vaiko socialinę-kultūrinę patirtį, jo poreikius, individualius ypatumus;

  • garantuojant konstruktyvią pedagogo ir vaiko sąveiką;

  • siekiant konstruktyvios partnerystė su šeima ir kitais bendruomenės nariais.

Pedagogikos fakulteto Vaikystės pedagogikos studijas, ikimokyklinio ugdymo pedagogų rengimą grįsime patirties įgytos bendraujant su Vikučiais refleksija:

  • vaiko pažinimo, jo ugdymosi poreikių identifikavimo;

  • šiuolaikinių ugdymo strategijų panaudojimo patyrimo refleksija;

  • naudojant, kuriant ir taikant  inovatyvias ikimokyklinio ugdymo technologijas.